kolmapäev, 9. aprill 2008

Puu- ja köögiviljakasvataja haridusega harrastusiluaednik.

Aiakujundus on see, mida meelsasti teen.
Et aias toimunu ei jääks muude teemade vahele, selleks aiablogi.
Nii neid blogisid tekib.
Ikka vastavalt vajadusele, lähtudes mu harrastustest.
Eks aeg paneb ise paika, mis jääb, mis kaob unustuste hõlma.

Olen aiandusagronoomi haridusega.
Lõpetasin 1978 aastal, tolleaegse nimetusega Räpina Sovhoostehnikumi, puu- ja köögiviljakasvatuse agronoomi diplomiga.
Töötasin paar aastat puuvilja- ja maasikakasvatusega tegelevas majandis. Seal mulle meeldis väga, kuid seoses mitmete asjaoludega vahetasin elukohta ja sattusin köögiviljakasvatusmajandisse tööle.
Köögiviljakasvatus ei suuda mu hingele midagi pakkuda, ühe suve töötasin haljastuses, talve köögiviljanduses ning siis kuni majandite likvideerimiseni hoopis dispet`serina.

1989 aasta kevadel saime metsa äärde, möödunudaastasele kartulipõllu servale majakrundi.
Algas maja ehitamine ja tasapisi ka aia planeerimine.
Ise koos mehe ja mehevanematega ehitasime maja, aia planeerimine, kujundamine ja hooldamine oli ja ka on enamasti kõik minu töö.
See töö mulle meeldib ja teen seda rõõmuga!

1 kommentaar:

Ewa ütles ...

Siin on jälle klluke meie ühesugusest maailmanägemisest. Kui ma esitasin endale küsimuse, mis mind praeguses vanuses köidab, siis üks vastus oli aiandus. Sellepärast oli minu jaoks oluline samm ka ridaelamust majasse kolimine. Praegu on mul maja ümber 2000m2 ja suvilas 1000m2. Tegevust jätkub.Sina oled siis, nagu selgub, seda asja ka õppinud.