esmaspäev, 25. mai 2009

Kivimosaiiktee.

põllul on kivid lausa nuhtluseks.

sügiseti-kevadeti on jalgrajad porised ja puhas nuhtlus.

noorus korjas kivid põllult ära ja vedas jalgraja juurde.

vanemapoolne põlvkond minu kehastuses teeb paekividest mosaiikradasid.
kuna püüame hoida aiakujunduses niisugust lihtsamat, maakohale omasemat rustikaalset stiili, siis arvan, et seesugused rajad täiesti sobivad.

2 kommentaari:

Bianka ütles ...

Mina oma aia kujundamisel kasutasin palju paekivi. Olin küll kuulnud, et see mureneb, aga ei hoolinud sellest. Mõtleisn, et mul nii suured kamakad, kui killuke tulebki ära, mis sest ikka.

Nüüd 5 aastat hiljem tahaks igaüht hoiatada paekivi eest. Oi-oi-oi ja kuidas veel mureneb! Üks kivi on jumala terve ja kõrval teine pudenenud täiesti kildudeks-liistkuteks. Nii et arvesta sellega.

toompeale ütles ...

aitäh hoiatamast!
usun, et Sul olid ekstra aiakujunduse jaoks muretsetud kivid. küllap need kuskilt paemurrust murtud´.

mul kivid oma põldude pealt korjatud, mitmeid kordi põllutöömasinate poolt läbi raputatud, seega murenemiskindlad.
esimesed paekiviehitised on vähemalt kümmekond aastat vanad. kõik kenasti vastu pidanud.