pühapäev, 19. veebruar 2012

Tänased külvid












Kuna eilsel Rapla-tripil pidin aega ja autot jagama, jäi seemnesaak kesiseks.
Tore on, jääb tulevasteks reisideks avastamisrõõme.

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Ma vaatan, et oled kohe väga usin. Ma pole veel õiget seemneinventuuri kodus teinudki, enne pole mul poodi asja kui siiski, varud peaksid veel piisavad olema.
Ma külvan suhteliselt hilja, paprikad umbes 8.03 paiku ja tomatit mitte enne 25-t. Nad kasvavad mul miskipärast nii ruttu, et nad tuleb niigi mai algul välja istutada ja mitu aastat olen pidanud kasvuhoonet kevadel mõned päevad kütma

Helve ütles ...

Ise ka imestasin, et nii varane olen.
Enamasti järgin oma mingit paganama sisetunnet ja see käskis.
Nüüd hakkab ka reaalselt selguma, miks just nüüd külvan. Kuid sellest kunagi hiljem. :)

Aga Sinul kasvavad kõik taimed tõesti lausa ülehelikiirusel, olen siin juba meie suhtluse algusest alates imestanud. :))
Sa oskad neile sobivaid elutingimusi luua, arvan.