reede, 12. oktoober 2012

Õhtune aiaskäik

Eile õhtul oli taevas päris huvitavaid pilve ja värve.
Haarasin fotoka, et pilveteemalise fotojahi jaoks midagi põnevat kaadrisse püüda. 
Mul on ca 300 m joosta kohani, kust saan teha pilte, ilma et elektriliinid peale jääksid. 
Poolpaljalt ja vaid plätud jalas, nii ma välja tormasin. Kuid paraku oli minu pildistamispositsioonile jõudes juba vaatemäng läbi.
Tagasi tulles plõksutasin niisama naljaviluks aiavaateid. 
Siin nad on.
Väike osa neist.


3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Need hämarapildid on lausa müstilised, eriti esimene

Köögikata ütles ...

Kas see valge asi puude all on saepuru? Väga müstiline näeb välja.

Aga vaata ette selle paljalt lippamisega - ma sain jälle sellest paraja litaka oma põlvele.

Helve ütles ...

Jep. Saepurukraed noortel puudel ja põõsastel.

Aga loodan, et Su põlv taas paraneb kiiresti.
Ma olen harjunud aeg-ajalt poolpaljalt ringi lippama. Kodus olles igal hommikul teen pisikese tiiru õues, öösärgis ja paljajalu. Ka siis kui õues on -30.