kolmapäev, 5. august 2009

Kõverpeenar.

Niisugune näeb siis mu kõverpeenar tänase seisuga välja.
Kitsam ots on küll tühjavõitu, kuid kui peenraroosid end mu peenras hästi tundma hakkavad, siis peaks paari aasta pärast ka see osa normaalne välja nägema.



Laiem osa on üsna täis õieehtes lilli.
Üleüldse on see peenar hetkel üks segapudrukapsad.


Bianka aiast pärinev valge karikakar.


Paar aastat tagasi valitsenud lumetu külm talv viis palju lilli mu aiast minevikku. Sealhulgas ka valge karikakra. Minu aktiivsetele püüdlustele vaatamata ei suutnud kummalisel kombel uut taime kuidagi hankida. Nüüd on ta aga mul siis lõpuks olemas!


Arvan, et olengi kõverpeenraga nüüd sinnamaani jõudnud, et uusi taimi enam juurde istutada ei pinguta. Kui satun kogemata mõne meeldiva otsa, siis loomulikult: tere tulemast! Paari värvi krookust veel kindlasti sooviks ja mõnda uut tulpi ja nartsissi.

Soovin sinna peenrasse veel mõnd okaspuuliiki ja siis tuleb paari-kolmeaastane ümberkolimistöö: mis kuhu kelle naabrusesse paremini sobib. Aga see on omaette huvitav tegevus.

2 kommentaari:

Bianka ütles ...

Karikakar paistab üsna hea tervise juures olevat, kuigi sul võttis kojujõudmine tükk aega. Ju talle siis meeldib sinu juures.

MUHEDIK ütles ...

Kas tead, Su kõverpeenar meeldib mulle väga:) Ja ei võtnudki ju kaua, et mingi mulje tekib.