teisipäev, 11. august 2009

Viinamarjad

ei ole enam üldse hapud.
Täitsa küpsed ja väga magusad.

Sellest andis märku täna kasvuhoonesse viinapuu sisse kogunenud herilaste summ.
Neile maitseb väga viinamarjamahl.

Meile maitsevad ka viinamarjad.
Nii ma siis tegingi neile meelehärmi ja trotsides herilaste pahameelt kogusin nende nina alt üle 15 l viinamarjakobaraid.

Nad olid nii pahased, et ei märganud nõelatagi mitte!!!

6 kommentaari:

Köögikata ütles ...

On jah juba mõnusad magusad. Ma olen mõne lõhkenud vilja ikka julenud omale suhu pista - no justnimelt selleks, et hoida herilasi eemale - ja ütlesin bossile ka, et juba kõlbavad. Aga mulle jäi mulje, et ega neile need ikka eriti ei maitse, ikka poe omad on need "päris". Aga kas neid võib puu peal hoida, et siis kobar-haaval ära noppida, või kipuvad hukka minema ja peab kõik korraga ära korjama?

toompea ütles ...

ega nad hukka ei lähe kui just herilased neile ligi ei saa. need sindrinahad võivad imekiiresti kogu saagi mahlast tühjaks teha, nii et kuivanud kestade kobarad vaid järgi jäävad.


heh, pritsi neile mürki peale ja siis ongi "päris". (see oli tegelikult julm nali, kuid siiski mõnes mõttes puhas tõde)

deia ütles ...

Minu viinamarjad alles peris hapud veel, kuigi juba sinised. Ja rohelised on seeaasta üldse kuidagi hilisemad. Kusjuures olen tähele pannud, et herilased eelistavad just neid heledaid viinamarju - siniseid nad ei puutu.
Minul on viinamarjade valmimise ajaks pirnisiidri purk kasvuhoone teises otsas - herilased siis kõik selle kallal ja ma saan rahulikult viinamarju nosida :DD

toompea ütles ...

mul ainult sinised. sobib küll herilasele kui heledat pole!

vaata aga vaata neid mesilinnukesi, valivad ka kui võimalus on!

siidripurk on kaval nõks, tõepoolest!

Köögikata ütles ...

Hehee, kaval nõks jah see siidripurk. :o)

MUHEDIK ütles ...

Mulle maitsevad ka viinamarjad, eriti need mida mul aias üleüldse pole:),:(