pühapäev, 2. august 2009

Roosisuvi.

Kaks roosi kingiti.
Hm..., peenraroosid. Kas saan hakkama nendega. Tuisupäine, nagu ma olen. Ja veidi hajameelne ka. Laiskus lisaks veel.
Loodame parimat.

Kui pea valutama hakkab, tõttan nüüdsest peenrasse ravimit "manustama".
Silt räägib ise:

Viimasel ajal on hästi ohtralt sadanud. Vihm on õisi rikkunud.


Scarlet Hit:

Õied on tegelikult tumepunased. Õige värv on eelmisel pildil.

3 kommentaari:

deia ütles ...

See aspirin on hästi lollikindel - ei ole tal eriti putukaid kallal ja pole teda kunagi kimbutanud ükski seeneline. Talveks viskan pool ämbrit õhulist mulda põõsa keskele ja mõne kuuseoksa peale - ja kogu hool temaga. Aga seeeest õitseb suvel nagu segane, kahju ainult, et ei lõhna. Ja praeguste vihmadega natuke saavad õied räsida - aga mitte oluliselt.
Selle Scarleti kohta ei ole kahjuks kogemusi.

toompea ütles ...

Deia!
ahhhaa, taas targem.
eks ma katsetan Scarletiga ka sügisel midagi-kuidagi talveks katmisega. õnneks selleni veel aega ja aeg-ajalt püüan teada anda, kuidas mu roosid end üleval peavad.

tuleksin Su juurde järgmise nädala algul, mõnel tööpäeval. kuidas Sulle sobib? milline päev ja milline kellaaeg? on Sulle midagi minu juures silma jäänud, mida võiksin Su jaoks kaasa võtta?

deia ütles ...

Järgmine nädal pole mind kodus esmaspäeval - ülejäänud päevadel täitsa olemas. See nädal on kohtuavalt kiire nädal - järgmine juba rahulik. Kirjuta mulle meili peale, siis saan saata sulle oma tel. nr.