esmaspäev, 31. mai 2010

Rebased.

Okaspuud aias mulle meeldivd. Talvel on nad oma haljusega rohelise suve meenutajad ja suveperioodil mõnusad rahulikud vastukaaluks tantsiklevate lehtedega puudele.

Selleaastane talv tegi minu aia okkalistest "punarebasteks"


sabiina kadaka


roomava kadaka ( kui veidi oma märkmetes tuhnin, leian ehk sordinimegi üles)

see on täiesti tavaline kadakas, metsast toodud. tegelikult oli ta pruun juba ka möödunud aastal. ta on kohe lehtla külje all. võib-olla ei meeldi talle metsviinapuu lähinaabrus?

täiesti tavalisel (nõukaaegne) mägimännilgi oli "rebase" märke küljes.







"Skyrocket" aga on täiesti otsas vist omadega. Mõni üksik roheline oks vaid on.

On vist paar valikut; kas asendada ta uuega või jätta tüvi alles ja lisada kunstoksad, nii nagu tänapäeval trendikas. :)))







Sooviksin siiski üht uut "pärispuud".
Midagi madalamakasvulist okkalist. Oskab ehk keegi soovitada?

5 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Kui ma nüüd meenutan, siis need igasugused pehmeokkalised kadakalised pidasid tänavusele talvele üsna hästi vastu võrreldes teravatega. phitzeri ja virgiinia ja sabiina jne. Ei ole neil varem ka mingeid erilisi kahjustusi olnud.

toompea ütles ...

hm, aga minu esimese pildi "punarebane" ongi ju sabiina kadakas, välja suremas on virgiinia kadakas "Skyrocket".

Bianka ütles ...

Minule hakkas väga meeldima Bauhofist ostetud hiina kadakas "Stricta", ostsin neid kohe mitu, sest olid nii nunnud ja hea hinnaga. Eks järgmisel kevadel paista, mis neist saanud on. Mul oli üldiselt sel aastal okaspuude kahjustusi vähe.

Köögikata ütles ...

Novot siis, kus mis hullemini pihta sai. seega ei teagi enam midagi eriti soovitada.

toompea ütles ...

see ongi tegelikult hästi huvitav: iseenesest Eestimaa ju nii pisike maa, kuid kohati ikka täiesti erinevate kliimatingimustega. teil mere ääres talved märksa pehmemad.

roomaval kadakal on igal kevadel tegelikult oksake või paar punased olnud, kuid sabiina kadakas ja mägimänd on siiamaani ikka ideaalselt talvitunud.

olen suht kinnismaine ja seepärast õnneks või õnnetuseks eriti kaubanduskeskustesse, kus taimi müüakse ei satu. olen tegelikult okkaliste fanatt ja kui neid veel soodsalt kätte saaks, oleks õues liikumine juskui labürindis.