laupäev, 23. aprill 2011

Uusmaasaaja

Oli kord aia ääres üks põllulapp. Kartulipõld.
Minu arust võinuks seal olla hoopis iluaed. Kuidagi ei meeldinud mulle, et seal asub kartulipõld. Iluaiaks sobiks see maalapp märksa paremini.
Küll mina mõtlesin, mis ja kuidas seal kõik olla võiks kui see põllulapp oleks minu kujundada. Iluaiaks. Aga noh, kartulipõld oli. Süüa ju tahab perekond saada eks ole!
Egas siis ainult ilust ei elata.












Aeg läks.
Ja ühel päeval ütles mees niisugused sõnad: "Kartulipõllu peame vist muruks tegema. Paneme kartulid suurele põllule."

Üllatus viis peast kõik mõtted, et mis teeks...kui see põllulapp minu kujundada oleks... :D


..........................................................................
Paremale jääb noor pargiala.
Vasakule puuviljaaed.
Tee ääres (tagapool) kasvavad noored kased ja lehtpõõsad.

5 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

ooooooooooooo

MUHEDIK ütles ...

Kõik suured unistused lähevad alati täide:)

Köögikata ütles ...

Edu kujundamisel!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kui Sul roosat pojengi vaja on selle maatüki tarvis, astu läbi. Saad mitu juppi

Helve ütles ...

tänud, Lillekasvataja!
panen tulevaks aastaks kõrva taha :)

sel aastal istutan sinna mõned puud ja siis vaatan, mis ja kuidas edasi.

aga pojengimõte iseenesest hakkas mulle meeldima.