pühapäev, 25. september 2011

Lillesibulad

Balti jaama Rohelisel turul müüb Liiva aiandustalu nartsissi-, tulbi- ja liiliasibulaid.

Urrh..., ma ütlen!
Nagunii valitseb mu peas ja aias üks suur aiateemaline tohuvapohu ja nüüd nemad siis niimoodi peibutamas.
Urrh, ma ütlen!

Mõne sibula kaupa ikka liiliaid lisan. Sest liiliapeenraga on hetkel suhted selged.
Tänased ostud:

Time Out (pilt siit)


Willeke Alberti (pilt siit)









Ühe liiliasibulahakatise ostsin juba varem.
Sordinime olen jõudnud unustada ja müüja poolt kirjutatu on hullem kui arsti käekiri.
Püüan siiski nime taastada ja pildi antud sordist ka tulevikus lisada.


Tuvastatud!
Foto siit

IDAHÜBRIID(Lilium orientalis)CHERBOURG

Suurte, kaunite, eriliselt värvikate tugevasti lõhnavate õitega. Hiline õitseja (juuli lõpp-august) Vajab kuiva päiksepaistelist kasvukohta. Külma ei karda, küll aga liigniiskust.

3 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

No pidid Sa sellest põnevast ostukohast nüüd siis kirjutama :D

Helve ütles ...

Sinule mõeldes kirjutasin. :D

MUHEDIK ütles ...

Küll on hea, et meist kõik jaamad eemal on ja Balti neist veel kõige kaugemal, aga ma oskan end vahel ka distsiplineerida.

Muide, Su blogi on nüüd ainuke, kuhu kommenteerimisega ikkagi probleemid on.