kolmapäev, 12. märts 2014

Lepalehed

Silm ihkab juba rohelust. Korjasin internetiavarustest mõned lepalehed kokku. Nii öelda õppematerjalina, sest lepp on tegelikult väga huvitav puu.

Hall lepp e valge lepp - Eestis pärismaine
Alnus incana

Sanglepp e must lepp - Eestis pärismaine
Alnus glutinosa
Roheline lepp
Alnus viridis

Hall lepp e valge lepp "Rubra"
Alnus incana
Hall lepp e valge lepp "Johanna"
Alnus incana 

Hall lepp f.angustissima
Alnus incana

Sanglepp e must lepp "Imperialis"
Alnus glutinosa 



Sanglepp e must lepp "Querqifolia"
Alnus glutinosa

Alnus cordata - itaalia lepp


Lepa liigid Wikipeedias

7 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Jaaa, uhked ju :) Pane roheline lepp ka oma urbadega neile juurde

Rahutu rahmeldaja ütles ...

mina olen ka jäägitult lepavõrku langenud :D

Eve Piibeleht ütles ...

Minu aed on õnneks või õnnetuseks selline, et suuri puid on palju ja valgust liiga vähe. Seetõttu on puudeahvatlus minust mõõda läinud

Helve ütles ...

Mul maja ümbruses suuri puid pole ja uued tulijadki saan kaugemale istutada.
Mu praegune elukorraldus soosibki pigem puudega tegelemist. Sellest on küll kahju, et püsilillede jaoks aega nii palju pole kui tahaks, kuid loodan, et ehk saabub ka nende aeg kord.

Tsiil ütles ...

Mulle ka see puudega sehkendamine meeldib. Kasvan koos nendega. Alles see oli, kui teadsin, et on kuused ja männid, kased ja lepad, aga missugused ...

fotograaf ütles ...

Väga mõnus blogi :)

Kodulehe tegemine ütles ...

Väga mõnusad suvised pildid :)