reede, 13. jaanuar 2017

Talveunes

Vastupidiselt Elistvere loomapargi karu Karoliinale, kes soojade ilmade ja lume puudumise tõttu talveund magada ei saa, on minu kaktused küll kenasti talveunne suikunud. Üleeilseks oli lumi sulanud, peale lõunat näitas isegi päikest päris pikalt ja käisin oma magavaid kaktuseid pildistamas.













Pildid 110117


Mõnedel esimene, mõnedel teine talv minu aias.

5 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Magavad jah kenasti aga kus su lumi on ? Minu omad on lume all ja ma ei teagi, kas jäid magama või ei :)

Eve Piibeleht ütles ...

Minu suurel kaktusel läheb üheteistkümnes talv ja enamus neist on kaunis lumetud olnud. Täna hommikul oli meil 2,5 soojakraadi ja räästad tilkusid.

Tsiil ütles ...

Peris kenad teised, natuke kortsus nagu peab. Minu omad on kerge lumekihi all.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

See aasta ma ei jäta enne, kui ikka sinu aia ka ära näen!

Roheline villa ütles ...

Need kaktused on väga vahvad. Minu kaugem unistus.