teisipäev, 24. mai 2022

Sinililledest

 Sinilillede aeg on küll selleks hooajaks läbi  kuid teen pisikese tagasivaate.

Kuna mu kodu asub keset loodust ja põlde, on kevadeti sinilillevälju mu meeli rõõmustamas ohtralt. Ikka sinised, kuid sekka ka mõned roosad looduses.

Olen püüdnud ka nn kultuursinililli oma aeda kodustada kuid millegipärast pole senised katsed õnnestunud. Loodusest peenrasse toodud roosadki on oma teed läinud. 

Möödunud kevadel avastasin metsa alt valgete ja helesiniste õitega sinilillevälja. Tõin neist mõned koduaeda, enelapõõsaste alla. Nii valgeid kui ka mitmes toonis helesiniseid.

Ja tulemus: sel aastal olid nad kõik ühte tooni helesinised.


Pildid 060522

Õitsema hakkasid veidi hiljem kui looduses kasvavad.

Kolm pilti ka looduslikest sinililledest. Esimene mu looduslikus aianurgas ja teine ning kolmas minu istutatud teeäärse kuuseheki all.



Pildid 220422

Üldjuhul ei või kurta, sest loodus ise hoolitseb, et mu aed sinilillede õitsemise ajal rikkalikult sinetaks. Neid on tegelikult ikka väga paljude lapikestena mööda mu aeda laiali kuigi pildid vaid paarist kohast.

Kommentaare ei ole: