pühapäev, 18. mai 2008

Uued "aiakodanikud"

Õunapuud, kõrgekasvulised
Lobo - hakkas õitsema! kõrgekasvuline? asukoht ploomide reas.
Põltsamaa taliõun

Ploomid
Polli Emma (talle annab tolmu Emma Leppermann)
Emma Leppermann

Murelid
Meelika (isetolmlev) - asub õunapuude vahel
Arthur (tolmu saab Meelikalt) - asub marjapõõsaste ja õunapuude vahel

Astelpaju
emane (Tibi)
isane (Härra)
sordi nime ei tea, ei märganud küsida ja ei öeldud ka. need nimed panin ise.

Punane sõstar
Hollandi punane
...van Tets - asukohana viimane reas

Kastan,
tema elutseb tegelikult küll juba pargi poolel.

Lisan veel niipalju, et nüüd uuesti istikuid üle vaadates ja neid tugede külge sidudes: viimane kord, kus ostan neid laadalt! Hinnad jubedad ja kvaliteet väga küsitav. Ma ei tea, kas Põltsama taliõunast üldse asja saab!

2 kommentaari:

Ewa ütles ...

Minul on Lobo õunapuu, vähemalt ma arvan nii. Mul oli eelmises suvilaomaniku istutatud 2 nooremat õunapuud, mis siis veel ei kandnud, kui ostsime. Nii ei taibanud nime küsida. Kui ükskord vana perenaist kohtasin, siis ühe nime sain teda: Cortland. Arvasin, et teine on sama, aga ei ole. Kaua aega passisin turul, et kas näen samasuguseid õunu kunagi müügil, sel aastal olid "Lobo" ja tundusid sama olevat. Varem polnus sellest sordist kuulnud. Cortland säilib kauem, aga Lobot saab varem. Väga kõrge küll ei ole. Kas tundub olevat sama?
Sul vedas, et ploomiistikut üldse said. Pärast üleeelmist külma talvesuur defitsiit!

toompeale ütles ...

Lobot ei mäleta enam. Cortland on küll mu aias.

Mul on praegu kõik madalakasvulised, st kääbusõunapuud, kuid soovisin just kõrgekasvulisi saada. kuid kõrgekasvuline puu ei tohiks nii noorena veel õitseda ja see mind murelikuks teebki, et ju siis olen petta saanud.

no ploomide üle olin rõõmus küll!